Изложба STEHPANIE VON HOYOS „Пажљива посматрања Careful observations” моћи ће да се погледа од 20. септембра до 1. октобра у Малом ликовном салону Културног центра Новог Сада, уз прописане мере заштите или на линку Виртуелне галерије ликовног програма.
Пажљива посматрања / Vorsichtige ‘Betrachtungen‘
Од почетка 2020. године цео наш живот морао се полако, али неумољиво мењати. Да бисмо сићушном вирусу дали мање шансе за ширење, били смо приморани да се суочимо (прилагодимо) сами са собом. Покушала сам да се изборим са овом ситуацијом цртањем и речима.
Током 2020. године водила сам дневник бележећи своје мисли, идеје, опажања временских прилика, природе или људи, које су пратили мали бојени цртежи. У исписаним речима могу се донекле наћи одговори, али генерално речи нису илустроване и стоје независно од слика. Ипак, те речи не би могле постојати без слика и обрнуто.
За сваки цртеж користила сам посебан папир од природне сиве боје у величини А4. И на овај папир сам постављала у слојевима цртеж, боју, поново цртеж, искидане скице бивших слика и цртежа и као свој посебни знак ове године један или два тужна цвета оборених глава. Употреба технике вишеструких слојева требало би да покаже проток времена, као и да нема развоја без позивања на дешавања у прошлости.
Careful observations
Since beginning of the year 2020 all our life had to change slowly but irrestible. In order to give a tiny virus less chances to spread we were forced to get along with ourselves. I tried to cope with this situation by making drawings and words.
During 2020 I started a diary with thoughts, ideas, observations of wheather, nature or people, accompanied by little coloured sketches. In a way, one could find answers in the words written on the pictures, but generally the words are not illustrated and stand for themselves. But still, those words could not stand without the pictures and vice versa.
For each drawing I used a special natural grey paper in the size DIN A 4. And on this paper I put in layers of drawings, paint, again drawings, torn out sketches of former pictures and drawings and as my special sign of this year one or two sad flowers hanging down their heads. The use of the technique of putting layers on layers is supposed to show the passing of time and to show that there is no development without reference to the happenings in the past.
Штефани фон Хојос (Stephanie von Hoyos)
Самоука ликовна уметница – од 1980. године је на Цеховској уметничкој школи (Gildeschule für Kunst) у Улму изучавала моделирање, дизајн, студије људске фигуре, цртање, сликање и теорију композиције боја. 2000 – 2002. године усавршавала се на курсу „Уметнички човек“ (Der künstlerische Mensch) код вајарке Гиселе Дрешер (Gisela Drescher) у Минхену. Од 2000. године започиње излагачку активност и учествује на разним симпозијумима у земљи и иностранству. 2006 – 2016. била је председница удружења ликовних уметника Фурстенфелдбрука и културне радионице ХАУС 10. Организовала је велики број изложби и других културних догађаја. Већ неколико година одржава курсеве за децу и одрасле, као и инклузивне групе у уметничкој радионици Фурстенфелд. 2017. године прелази у Линдау где наставља рад на инклузији. Члан је Професионалних удружења ликовних уметника Алгој-Швабен Суд (Allgäu-Schwaben Süd), Васербург (Wasserburg) и Фурстенфелдбрук КВФ (Fürstenfeldbruck KVF).
Остави коментар