Изложба слика „Увек други знаци“ ауторке Кристине Ристић биће отворена у понедељак, 18. марта 2019. године у 19 часова, у Ликовном салону Културног центра Новог Сада и трајаће до 8. априла.
„Сликарски опус Кристине Ристић настао на искуствима историјске апстракције и сликарства материје, од самих почетака фокусира се на истраживање дијалошких форми у контексту испитивања могућности приказивања одређених догађаја, стања сукоба или интеракције између два бића. Антрополошко тумачење представљених ликова односило се на приказивање специфичних физиономија глава – портрета у ситуацијама које нуде многоструки реторички потенцијал од рефлексија индивидуалних искустава до исказа на тему статуса појединца и његовог опстанка у савременом друштву или уодношавања са околином и другима (Циклуси Страшила, Сусрети, Разговори, Приближавања настајали у периоду 2006-2017). У формалном смислу, иницијална декомпозиција ликова водила је ка све радикалнијој редукцији која није, како би се очекивало, трансформисала представе у апстрактне композиције, већ је сачувала своја примарна органичка својства у детаљима као евокацијама израза, покрета или комуникацијских кодова…“
Кристина Ристић је рођена 1973. године у Београду. Дипломирала је (1995) и магистрирала (2000) на Факултету ликовних уметности у Београду, на одсеку сликарство, у класи професора Радомира Рељића. Завршила је специјалистичке студије на Ликовној академији у Атини 2008. године у класи професора Хрониса Боцоглуа. Члан је УЛУС-а од 1996. године.
Излагала је на седамнаест самосталних изложби и на преко педесет групних изложби у земљи и иностранству. Добитник је више награда за свој рад од којих се издвајају прва (2008) и трећа (2006) награда за сликарство Ниш Арт Фондације, Награда за сликарство 39. Херцегновског зимског салона (2006), Награда за сликарство из фонда Бете и Ристе Вукановића (1995) и Награда за мали цртеж из фонда Вере и Петра Лубарде (1991).
Њени радови се налазе у колекцији Македонског музеја модерне уметности у Солуну, Филип Морис – Ниш Арт Фондације, Матице српске и бројним галеријским и приватним колекцијама.
Остави коментар