Циклус Павиљон музике
Четвртак, 12. март 2020.
Градска кућа, Свечана сала, у 20 часова
Улаз слободан
К О Н Ц Е Р Т
Срђан Пауновић, саксофон
Валентина Ненашева, клавир
П Р О Г Р А М
JOHANNES BRAHMS
Соната бр. 2 оп. 120 Es dur
I став: Allegro amabile
II став:Allegro appassionato
III став: Andante con moto
LUCIANO BERIO
Sequenza VIIb.
JUN NAGAO
La lune en paradis
CLAUDE DEBUSSY
Pelude a l’apres-midi d’un faune
ANDRE CAPLET
Impressions d’automne
Срђан Пауновић рођен је 1993. у Панчеву. Основно и средње музичко образовање стиче у Музичкој школи „Јован Бандур“ у Панчеву. Дипломирао је на Академији уметности у Новом Саду 2015. године у класи професора Гордана Тудора, а мастерирао на Music und Kunst Privatuniversitäт der Stadt Wien, у Бечу 2017. године, у класи Ларса Млекуша, једног од најпризнатијих саксофониста у свету класичне и савремене музике тренутно. Током основних студија остварује успехе на такмичењима у региону, као што су Међународно такмичење „Даворин Јенко“ – Прва награда и назив Лауреат у категорији Д (до 19 година) 2013. године, и Прва награда и назив Лауреат у категорији Е (до 30 година) 2014. године и „Вараждин Woodwind & Brass“ – Прва награда у категорији Г (до 30 година) 2015. године. Пети семестар својих основних студија проводи на Академији за гласбо у Љубљани, преко „Басилеус“ програма размене студената, у класи професора Михе Рогине. У октобру 2014. заједно са колегама из своје класе (Никола Мацура, Ловро Ливајић, Филип Орловић) оснива саксофонски квартет „Quattro темпераменти“, са којим бележи низ успешних наступа у Србији и региону („Qуаттро temperamenti“ извео је награђене композиције конкурса „Рудолф Бручи“ на „Излогу сувременог звука“ у Загребу). Током студија стекао је велико интересовање за савремену музику, те је као извођач учествовао у многим пројектима савременог стваралаштва („Прва летња радионица за савремену музику“ у Новом Саду, пројекат „Савремена композиција у Војводини“). Велику пажњу посвећује сарадњи са домаћим композиторима, а успешну сарадњу остварио је досад са Иваном Бркљачићем, Татјаном Милошевић, Владимиром Kораћем, Иваном Марковићем, Давидом Мастикосом, и Дамјаном Јовичином. 2015. године добија награду фонда „Мали принц“ која се додељује једном студенту сваког департмана Академије уметности у Новом Саду (музички, ликовни, и драмски) за постигнуте врхунске резултате у музичкој уметности у школској 2014/15. години. Током мастер студија, као солиста и као члан разних ансамбала наступао је у разним салама у Аустрији као што су Musicverein, Konzerthaus, Rathaus, MYMUT, MUMUTH, OFF Theatre и друге. Добитник је награде конкурса „Fidelio“ са својим ансамблом „Spectre Quartet“, са којим успешно наступа по Аустрији, и сарађује са композиторима светског гласа као што су Georg Friefrich Hass и Olga Neuwirth. У 2018. покренуо је „Сакс камп“, петодневни међународни интензивни курс за младе саксофонисте, који се одржава на Вршачком брегу. Усавршавао се на семинарима и мајсторским курсевима код разних светских солиста и педагога као што су Горан Јурковић, Томислав Жужак, Никола Фабијанић, Миха Рогина, Joel Versavaud Michael Krenn, Yukiko Yuкико Iwata, Јанез Уршеј, Матјаж Древеншек, Phillipe Genss, Jean-Denis Michat, Nicolas Prost, Lars Mlekusch и други.
Валентина Ненашева рођена у Ташкенту (Узбекистан). Клавир је почела да свира са седам година. Основно и средње музичко образовање стекла је у Специјалној музичкој школи „Успенски“ у Ташкенту. Још као млада наступала је са оркестром Радио телевизије Ташкент свирајући концерт Ј. С. Баха f – moll као и концерт Ф. Шопена f – moll. 1996. године освојила је трећу награду на такмичењу младих пијаниста које се одржавало у Алма-Ата (Казахстан). Такође гаји велику љубав према камерној музици и 1998. године добија стипендију „Pro Corda Chamber Music School“ под патронатом професора са Royal Music Akademy где је похађала курс камерне музике у класама проф. Џејмса Кирбија (клавир), проф. Роберта Макса (чело) и Исака Рашковскија (виолина). 2000. године осваја прву награду на Републичком такмичењу. Исте године је примљена у класу проф. Ивана Гајана (ученика Станислава Нејгауза) на Академију музичких уметности у Братислави. Током студија наступала је као солиста и камерни извођач, такође је похађала мајсторске курсеве код Јелене Рихтер, Владимира Овчиникова, Алексеја Султанова (САД). 2003. године одлази на усавршавање из предмета Корепетиција на конзерваторијум Н. Римског Корсакова у класу проф. Ирине Богачеве (Петроград). После успешног завршетка основних студија уписује Магистарске студије у класи проф. Ирис Кобал на Академији уметности у Новом Саду. У току магистарских студија је радила као демонстратор у класи проф. Ирис Кобал, стручни сарадник – корепетитор на Катедри за дувачке инструменте и стручни сарадник на катедри за клавир у класи проф. Ратимира Мартиновића, а тренутно предаје облигациони предмет Корепетиција на клавирској катедри Академије уметности у Новом Саду. Као солиста концертирала је на музичким подијумима како у иностранству тако и у Србији . За РТВ снимила је композицију „Ночни Гаспар“ Мориса Равела. 2012. године је успешно сарађивала са аустријским флаутистом проф. др арт. Норбертом Гирлингером (Антон Брукнер Конзерваториум, Линц). Са посебним задовољством наступала је са ТАЈЈ Квартетом и Љиљаном Љишковић (сопран). 2013. године основала и наступала са клавирским триом Валмаро заједно са Робертом Лакатошем (виолина) и Марком Милетићем (виолончело). 2017. године уписује докотрске студије из клавирског извођаштва у класи професора Кемала Гекића.
Остави коментар