Промоција монографије Славка Крунића „Маузолеј несавршенства“, одржаће се у петак 18. октобра у Великој сали Културног центра Новог Сада, с почетком у 20 часова. О монографији ће говорити: Мирјана Огњановић, књижевница и преводилац, Небојша Грујичић, новинар и публициста, Бил Гулд, басиста групе „Faith no more“ музичар и продуцент и Славко Крунић, сликар, а специјални гости биће Deep Steady. Монографија је објављена у Енглеској.
Слике Славка Крунића, текст Била Гулда
Монографија Маузолеј несавршенства збирка је врло сликовитих и сатиричних портрета, рад сликара Славка Крунића. Јунаци Крунићевих портрета, одупиру се свакој могућности да буду раздвојени од посматрача, али, такође и да направе разлику између себе и уметничког дела. Стога, не чуди што ова књига ствара посебну врсту присности. Ми, посматрачи, осећамо се као другови портретисаних ликова, још боље, као њихови животни сапутници на једном измишљеном, боље речено, пажљиво замишљеном путу.
До комике истанчана маштовитост јунака, често и изразита меланхоличност, омогућавају нам да не будемо ни једног часа сигурни како нисмо заиста и чули те животне приче. Премда их посматрамо у њиховој непокретности. Јер је и она, исто тако, само једна од могућности.
Надахнут Крунићевим сликама, Бил Гулд написао је биографију имагинарног сведока Маузолеја несавршенства. Из те симбиозе настала је и необична комбинација различитих ликовних израза обликованих кроз вежбу о несавршенству.
Славко Крунић српски је сликар и илустратор, рођен у Београду. За своја уметничка дела добио је важне награде. Као највеће признања пак доживљава илустрације које је направио за омоте објављених албума својих омиљених бендова.
Бил Гулд је амерички музичар и продуцент. Светској јавности познат је као басиста бенда Faith No More.
Unicorn Publishing Group LLP је једна од водећих независних издавачких кућа са седиштем у Лондону и Чикагу, специјализована за књиге из области визуелних уметности и историје културе.
Маузолеј несавршенства ће своју премијеру имати 16. октобра, на међународном сајму књига у Франкфурту.
Фото: Андреја Радосављевић
Остави коментар